Treningi personalne ustalane są indywidualnie.
Skontaktuj się przez formularz dostępny w zakładce kontakt
lub
przez stronę na Facebooku

Zajęcia grupowe odbywają się w Centrum Sportowym Kamienna w Katowicach według grafiku podanego poniżej


Harmonogram treningów

Poniedziałek

16:00 – 17:00 Brazylijskie Jiu-Jitsu (dzieci) ZAPISY

17:00 – 18:00 Capoeira

Wtorek

16:00 – 17:00 Brazylijskie Jiu-Jitsu (dzieci)  – ZAPISY

17:00 – 18:00 BASIC Cross4Fight – (grupa podstawowa zajęcia cross)

Środa

16:00 – 17:00  Brazylijskie Jiu-Jitsu (dzieci) ZAPISY

17:00 – 18:00 TABATA

Czwartek

16:00 – 17:00 Brazylijskie Jiu-Jitsu (dzieci)  – ZAPISY

17:00 – 18:00 TRX + Kettle

19:30 – 20:30 Capoeira

Cross 4 Fight

Zajęcia inspirowane rozgrzewkami i treningiem uzupełniającym w sportach walki. Prowadzone w formie obwodowej ćwiczenia mają charakter siłowy lub wytrzymałościowy w zależności od ustalonego obciążenia i czasu pracy.

Capoeira

To sztuka walki pochodząca z Brazylii łącząca w swoich elementach walkę, taniec i akrobatykę. Zajęcia odbywają się w rytmach muzyki granej także na żywo na tradycyjnych instrumentach charakterystycznych dla capoeira.
Na zajęciach, oprócz poznawania nowych elementów technicznych w formie zabawowej lub ścisłej, uczestnicy zajęć poznają kulturę brazylijską ucząc się języka, odkrywając historię, tradycję oraz folklor Ameryki Południowej.

 

BJJ
Treningi dla dzieci polegają na wplataniu podstaw wyszkolenia w zabawy ruchowe i ćwiczenia ogólnorozwojowe. Dzieci ćwiczą w parach z kolegami i koleżankami w różnym wieku, co w konsekwencji ma przygotować je do późniejszego przezwyciężenia lęku przed osobami mającymi przewagę fizyczną. Trening w grupie dzieci w różnym wieku uczy odpowiedzialności za kolegów i zasad pracy w grup.
W celu dostosowania zajęć ruchowych i nauczanych technik do wieku dzieci zajęcia najmłodszych prowadzone są oddzielnie:
Dzieci od 6 lat do 9 lat
Dzieci od 10 lat do 13 lat ( lub młodsze, ćwiczące dłużej)

TRX

Taśmy treningowe służące do ćwiczeń w podwieszeniu ułatwią lub utrudnią każde podstawowe ćwiczenie dzięki czemu zajęcia odpowiednie są zarówno dla osoby początkującej jak i stałego bywalca zajęć na siłowni czy fitness.

Kettlebells

Zajęcia z odważnikami kulowymi prowadzone są w formie obwodowej. Bazują zarówno na ćwiczeniach angażujących całe ciało jak i na izolowanych ćwiczeniach kształtujących określone partie. Po części rozgrzewkowej przystępujemy do nauki techniki, by w części głównej wykonać zestaw ćwiczeń poprawnie i bezpiecznie. Obciążenie dobierane jest indywidualnie.