Natalia Foca Panek

Natalia Foca Panek

Trener personalny

Prawidłowość wykonanego ćwiczenia decyduje o jego skuteczności, gwarantuje nam także bezpieczeństwo na treningu.

Dlatego postanowiłam umieścić tutaj w ramach przypomnienia dla moich podopiecznych kilka opisów ćwiczeń wykonywanych na zajęciach.

Mam nadzieję, że pomogą Wam w samodzielnych treningach
na wyjazdach i w domu.


Podciąganie

Nie takie straszne jak się wydaje zwłaszcza jeśli ćwiczenie wykonasz na odpowiednim poziomie trudności.
1. Złap taśmy i odchyl się do tyłu.
2. Pamiętaj zachować ciało w prostej linii. Brzuch wciągnięty, pośladki spięte i można rozpocząć podciąganie.
3. Im będziemy bardziej poziomo tym trudniej. Zobacz jakie pochylenie jest dla ciebie odpowiednie i jedziemy z ćwiczeniem.
Plecy się same nie zrobią!

Moja propozycja to: 4 serie po 10 powtórzeń czyli razem 40 powtórzeń. Po każdej serii 15-30 sekund przerwy.  Zaawansowani mogą dołożyć jeszcze 2 serie i oczywiście schodzą niżej

Pamiętajcie o krótkiej rozgrzewce przed każdymi ćwiczeniami. Wystarczą pajacyki, trucht w miejscu, krążenia ramion, przedramiona i nadgarstków.

Zapraszam do siebie po więcej ćwiczeń do Centrum Sportowego Kamienna na zajęcia TRX


Capoeira

Moja pasja, sposób na życie, którym zarażam każdego kogo tylko mogę. Przedstawione zdjęcia pochodzą z jednodniowych cyklicznych eventów organizowanych przeze mnie dla trenujących capoeira dziewczyn.

Brazylijskie Jiu-Jitsu

To mój sposób, by odreagować wszelkie stresy i problemy. Starty w zawodach to sprawdzenie siebie jako zawodnika, a także test skuteczności technik, których potem nauczam na zajęciach.